Британський медиарегулятор почав розслідування щодо RT і НТВ-Мир

Проведене Ofcom розслідування не означає, що мовник вчинив порушення, а його ліцензія буде відкликана, йдеться у бюлетені за період з 5 по 18 лютого 2015 року.Ньюсрум телеканала Russia Today на английском языке. Архивное фото

ЛОНДОН, 3 березня — РІА Новини, Денис Ворошилов. Британський медиарегулятор Ofcom розслідує нові скарги британців на нібито упереджене висвітлення подій на Україні телеканалом RT, а також невдоволення телеглядачів програми «Професія репортер» телеканалу НТВ, повідомляється в черговому опублікованому регулятором бюлетені.

«Проводиться розслідування порушень стандартів контенту ТБ і радіо стосовно програми модуль crosstalk, що вийшла в ефір 23 грудня 2014 року на телеканалі RT. Важливо відзначити, що проведене Ofcom розслідування не означає, що мовник вчинив порушення, а його ліцензія буде відкликана», — йдеться у бюлетені за період з 5 по 18 лютого 2015 року.

Аппаратная ньюсрума телеканала Russia Today на английском языке. Архивное фото
Макадамс: RT кидає виклик парадигмі, і глядачам це нравитсяСогласно прийнятої в Британії процедурою, будь-який телеглядач може подати скаргу на будь-яку транслює в країні компанію у разі, якщо зміст тієї чи іншої програми йому здалося, що не відповідає вимогам неупередженості або якщо мовник порушив принцип про публікації кількох точок зору. Раніше представники Ofcom повідомляли РІА Новини, що британці часто скаржаться на RT, однак частина цих скарг відхиляється.

Також Ofcom почав розслідування після скарги на програму «Професія репортер», що вийшла в ефір на телеканалі «НТВ-Світ Литва» (NTV Mir Lithuania) 2 листопада 2014 року. Про причини подання цієї скарги не повідомляється.

РІА Новини поки не вдалося отримати коментарі Ofcom щодо змісту претензій. Однак, як зазначає газета Guardian, приводом для нової скарги на RT стало висвітлення подій на Україні і, зокрема, нібито антизахідна риторика при обговоренні українського кризи гостями студії.

Место крушения малайзийского Boeing 777
У британського регулятора немає претензій до RT з висвітлення аварії МН17Всего, за даними документа, регулятор почав розслідування відносно 11 телеканалів, включаючи ITV, Channel 4, Holiday and Cruise Channel, Film4, Quest і сикхського Sikh Channel. Раніше під розслідування регулятора потрапляли телеканали і радіостанції Бі-бі-сі.

В даний час Ofcom розслідує вже шість скарг щодо RT, три з них безпосередньо пов’язані з обговоренням на телеканалі питань, пов’язаних з Україною. Під розслідування регулятора також потрапила програма Truthseeker, що транслювалася 13 червня і розповідала про численні жертви конфлікту, документальний фільм про українських біженців від 18 липня. Ofcom розслідує дві скарги щодо RT з висвітлення подій в Сирії (ефір програми Truthseeker від 23 березня 2014 року), а також скарги на публікацію 20 серпня минулого року фотознімку бойовика «Ісламської держави», расстреливающего групу людей.

Раніше керівництво каналу заявляло, що об’єктивно інформує аудиторію про світових новинах. За словами головного редактора RT Маргарита Симоньян, головне завдання каналу — всебічно та об’єктивно інформувати аудиторію про події, що відбуваються у всьому світі. Вона додала, що канал з повагою ставиться до прагнення Ofcom, щоб точка зору будь-якої держави завжди була відображена і виважена, коли воно піддається критиці при висвітленні важливих політичних суперечок.