Гринвальд: покарати RT пропонують ті, хто самі займаються пропагандою

Виступаючи за дотримання свободи слова, британські власті готові покарати телеканал за вираз нібито «антизахідних» поглядів і незгоду з урядом Великобританії, вважає журналіст Гленн Гринвальд.Ньюсрум телеканала Russia Today на английском языке, архивное фото

МОСКВА, 4 березня — РІА Новини. Колишній співробітник Guardian, журналіст Гленн Гринвальд, який розповів світові про Едварда Сноудене, виступив в захист RT, звинувативши британські ЗМІ в упередженості, повідомляє The Intercept.Аппаратная ньюсрума телеканала Russia Today на английском языке. Архивное фото
Макадамс: RT кидає виклик парадигмі, і глядачам це подобається

Раніше британський регулятор у сфері телерадіомовлення Ofcom почав шосте за рахунком розслідування щодо російського телеканалу RT після скарги від телеглядача на «необ’єктивність» одного з випусків програми модуль crosstalk. Епізод під назвою Ukraine: Big Picture був показаний 23 грудня. В ході програми експерти з Нью-Йорка, Лондона і Москви обговорювали з провідним RT Пітером Лавеллем події на Україні.

«Коли ти бачиш, що покарати RT за «упередженість» вимагають люди, які все життя займалися пропагандою і обслуговували інтереси влади, все стає ясно як день», — вважає журналіст.

Як приклад, автор наводить ситуацію з освітленням скандалу навколо АНБ співробітниками BBC. Гринвальд зазначає, що медіакорпорація встала на захист тотального стеження і офіційної позиції.

Студия телеканала Russia Today. Архивное фото
Симонян: звинувачення RT в упередженості — спроба впливати на редполитику

«В тій чи іншій мірі упередженими є всі засоби масової інформації. У всякому разі, у кожного з провідних британських ЗМІ упередженості не менше. Лише погляньте, з яким завзяттям вони при кожному зручному випадку нападають на Росію, та й взагалі на всякого, у кого їм ввижається противник Заходу!», — написав Гринвальд в The Intercept.

«Британська влада дуже люблять читати всім нотації з приводу порушень прав і свобод в цілому та свободи слова зокрема. При цьому вони погрожують відкликати ліцензію на мовлення телеканал за те, що той висловлює «антизахідні» погляди і взагалі дозволяє собі не у всьому погоджуватися з урядом Великобританії», — упевнений Гринвальд, додаючи, що при цьому провладні канали не тільки не піддаються покаранням за нітрохи не меншу упередженість, але і, навпаки, заслуговує похвали.

«Саме так і виглядає справжня пропаганда: влада дозволяє громадянам чути тільки тих, хто її підтримує і обслуговує її інтереси», — підсумував журналіст.Сайт Russia Today. Архивное фото
У Британії звинуватили RT у «проросійській» оцінці подій на Україні

В даний час Ofcom розслідує вже шість скарг щодо RT, три з них безпосередньо пов’язані з обговоренням на телеканалі питань, пов’язаних з Україною. Під розслідування регулятора також потрапила програма Truthseeker, що транслювалася 13 червня і розповідала про численні жертви конфлікту, документальний фільм про українських біженців від 18 липня. Ofcom розслідує дві скарги щодо RT з висвітлення подій в Сирії (ефір програми Truthseeker від 23 березня 2014 року), а також скарги на публікацію 20 серпня минулого року фотознімку бойовика «Ісламської держави», расстреливающего групу людей.

Після трагедії з літаком MH17 британський регулятор запросив у RT 30 годин відео, однак, вивчивши їх, прийшов до висновку, що для звинувачень у необ’єктивності немає ніяких підстав, і закрив усі справи.

У листопаді минулого року Ofcom прийняв рішення про те, що чотири новинних випуску на телеканалі RT в період з 1 по 6 березня 2014 року порушують норми про об’єктивному висвітленні інформації. З точки зору регулятора, телеканал упереджено висвітлював події на Україні, надаючи в основному російську позицію, і «не відобразив у належній мірі позицію тимчасового уряду України».

Повну версію статті » Британський медиарегулятор знову погрожує покарати RT за «упередженість»: на цей раз канал завинив тим, що висловлює «антизахідні погляди» читайте на порталі ИноСМИ>>