ЗМІ: телеканал «Аль-Араб» збирається переїхати з Бахрейну на Кіпр

За даними ЗМІ, «переговори керівництва телеканалу з кіпрською стороною досягли завершального етапу». Засновники «Аль-Араб» вибрали Кіпр як країни мовлення через його близькість до Близького Сходу.Флаг Кипра. Архивное фото
Новий супутниковий общеарабский телеканал «Аль-Араб» планує розпочати мовлення з Кіпру після того, як уряд Бахрейну розпорядилося закрити його після появи в ефірі всього на кілька годин, повідомив у п’ятницю новинний інтернет-портал Ахбар Кувейт аль-Йум» з посиланням на грецькі ЗМІ.

Належить саудівському мільярдеру Валіду бін Талалу телеканал «Аль-Араб» припинив мовлення з Манами на наступний день після його появи в ефірі 1 лютого з «технічних та адміністративних причин», незважаючи на урочистий запуск каналу міністром інформації Бахрейну.

Зникнення з ефіру телеканалу пов’язують з випущеними ним інтерв’ю з представником опозиційної партії «Аль-Віфак», який розкритикував один з указів короля Бахрейну. Через тиждень після цього уряд країни оголосив про рішення закрити канал у зв’язку з тим, що він не отримав необхідних для мовлення дозволів.

«Переговори керівництва телеканалу з кіпрською стороною досягли завершального етапу», — повідомив новинний портал. За його інформацією, засновники «Аль-Араб» вибрали Кіпр як країни мовлення через його близькість до Близького Сходу.

Крім того, за даними порталу, на Кіпрі знаходиться повністю обладнане під потреби телеканалу будівлю, що належить арабської інформаційної компанії, яка володіє ним з 1990-х років.