Засновники кримсько-татарського ТБ-каналу можуть мати інші громадянства

За словами Максима Ксензова, Роскомнадзор готовий консультувати телеканал з питання реєстрації в установленому законом порядку на загальних підставах. Про це він сказав, відповідаючи на питання представника телеканалу АТР. Крымско-татарское телевидение АТР. Архивное фото Останній відмову в реєстрації документів кримсько-татарського телеканалу АТР, що припинив 1 квітня мовлення в Криму, пов’язаний з листом прокуратури, яка сумнівається в тому, що засновники каналу не є громадянами інших країн, сказав журналістам заступник голови Роскомнагляду Максим Ксьонз.

За його словами, Роскомнадзор готовий консультувати телеканал з питання реєстрації в установленому законом порядку на загальних підставах. Про це він сказав, відповідаючи на питання представника телеканалу АТР.

«Ми готові консультувати. Зробіть документи. Те, що зараз ми Вам повернули, пов’язане з листом прокуратури, яка проводила перевірку. У нас є сумніви, що засновники, ті люди, які подали документи, що не мають інших громадянств», — уклав Ксензов.

На сьогоднішній день в Криму зареєстровано 28 ЗМІ, які працюють і використовують кримськотатарську мову, зазначив заступник голови Роскомнагляду. Винятковість телеканалу АТР він поставив під сумнів.

За його словами, Роскомнадзор має також претензії до юридичної службі кримсько-татарського телеканалу АТР і процедурою подачі документів на реєстрацію. Документи подаються за участю компаній-посередників і мають порушення в оформленні.

«Ви найняли компанію (посередника), ми з компаніями не працюємо. Повинен бути тільки офіційний представник, юрист, без посередників. Я не можу відповідати за дії посередників», — сказав Ксензов.

ATR працював у Криму на підставі ліцензії, виданої ще владою України, і після переходу півострова до складу Росії йому знадобилася російська ліцензія. Телеканал 1 квітня припинив мовлення в Криму, так як не зміг вчасно пройти перереєстрацію згідно російському законодавству. Голова Роскомнагляду Олександр Жаров заявив, що відключати канал ніхто не збирався, а припинення мовлення ініційовано власниками. У зв’язку з закриттям ATR кримська влада на прохання кримськотатарських громадських організацій вирішили створити новий кримсько-татарський телеканал «Міллет».

Згідно з даними українського реєстру, в Криму до возз’єднання Криму і Севастополя з Росією було зареєстровано 3021 ЗМІ. За словами Ксензова, згідно з експертною оцінкою, реально в Криму функціонувало не більше 150 ЗМІ.

В Криму та Севастополі до сьогоднішнього дня зареєстровано 288 засобів масової інформації, повідомив Ксензов. Структура зареєстрованих засобів масової інформації в КФО виглядає наступним чином: 224 друкованих видання, 20 телеканалів, 35 радіоканалів і 9 мережевих видань.