Салмонд: Бі-бі-сі перетворюється в «рупор консервативної пропаганди»

Колишній лідер Шотландської національної партії піддав критиці основні ЗМІ Великобританії, які він називає «сухостійними», оскільки вони проводять «лобові атаки» на суперників Консервативної партії. Первый министр Шотландии Алекс Салмонд Шотландський політик, колишній лідер Шотландської національної партії (SNP, ШНП) і колишній перший міністр країни, а нині депутат британського і шотландського парламентів Алекс Селмонд був здивований тим, як Бі-бі-сі висвітлювала події, пов’язані з референдумом у Шотландії. Про це він розповів в інтерв’ю RT.

За словами Селмонда, якщо газети були упереджені, то телебачення залишалося незворушним. Тому він був особливо вражений тим, що ближче до кінця кампанії за незалежність Бі-бі-сі перетворилася на «рупор консервативної пропаганди».

Салмонд: другий референдум про незалежність Шотландії неминучий»Є велика різниця між приватною мовною корпорацією і державної. Бі-бі-сі під кінець кампанії змінила курс у бік державного мовника. Я думаю, щоб зрозуміти, в чому справа, досить поглянути на її назва — Британська широкомовна корпорація (British Broadcasting Company, BBC)», — вважає Селмонд.

Політик вважає, що нинішнього лідера Лейбористської партії і багаторічного члена британського парламенту Джеремі Корбіна і його партію чекають приблизно ті ж труднощі зі ЗМІ, що і самого Салмонда і ШНП.

«Корбін отримає те, що ми вже проходили. Я маю на увазі лобову атаку з боку газет The Mail, The Express, The Telegraph та інших з цієї банди — тих, кого я називаю сухостійними медіа, очевидно не симпатизують ні Шотландської національної партії, ні Корбину», — заявив політик.