ЗМІ: в ОАЕ виправдали обвинуваченого у зв’язках з «Братами-мусульманами»

Директор телеканалу ісламської спрямованості «Бидайя» звинувачувався у наданні допомоги для створення супутникового телеканалу «Братів-мусульман» в ОАЕ.Остров Пальма Джумейра в Дубае, Объединенные Арабские Эмираты. Архивное фото Громадянин Кувейту був звільнений Верховним судом ОАЕ від звинувачень у співпраці з членами розпущеної еміратської осередку «Братів-мусульман», повідомляє у вівторок еміратський видання «Імарат аль-Йяум».

Директор телеканалу ісламської спрямованості «Бидайя», який віщає з Саудівської Аравії, звинувачувався у наданні допомоги для створення супутникового телеканалу «Братів-мусульман» в ОАЕ. На думку слідства, обвинувачений допоміг цього забороненого в ОАЕ руху отримати 250 тисяч катарських ріалів (69 тисяч доларів) від одного з благодійних фондів для створення каналу.

Однак адвокат підсудного зумів довести, що його підзахисний є представником медіакомпанії, зареєстрованої в Єгипті і Саудівській Аравії, і діяв на комерційній основі, а не в цілях допомоги «Братам-мусульманам».

У 2013 році еміратські влади розпустили рух «Аль-Іслах», яке було засноване в ОАЕ в 1960-70-х роках втекли з Єгипту прихильниками «Братів-мусульман». Члени руху були звинувачені у спробі створити збройне крило, щоб організувати державний переворот і створити в ОАЕ ісламську державу. Їх них 69 осіб були засуджені до тюремного ув’язнення на термін до 15 років.

Асоціації «Брати-мусульмани» заснував у 1928 році сільський вчитель Хасан аль-Банна, з метою створення в Єгипті ісламської держави. Пізніше відділення «братства» з’явилися, зокрема, в Сирії, Йорданії, на палестинських територіях. Вважається, що «Брати-мусульмани» у своїй діяльності не визнають державних кордонів, прагнучи до встановлення ісламських режимів у всіх країнах з переважно мусульманським населенням.