Хілларі Клінтон інформували про передачах російського ТБ

2490f12b597984cb7bb57176390fcf91

Держдепартамент за рішенням американського суду оприлюднив тисячі листів екс-держсекретаря Хілларі Клінтон, з яких випливає, що вона була в курсі резонансних передач на російському телебаченні.Кандидат в президенты от Демократической партии США Хиллари Клинтон

ВАШИНГТОН, 31 окт — РІА Новини, Олексій Богдановський. Радники Хілларі Клінтон під час перебування її держсекретарем зрідка інформували її про передачі російського телебачення, включаючи телеканали НТВ і RT, свідчать електронні листи Клінтон.

Республіканці розкритикували телеканал CNBC за організацію теледебатовГосдепартамент оприлюднив у п’ятницю 7 тисяч електронних листів Клінтон за період 2009-2012 років — найбільш велику порцію за останній час. Листи, які не є секретними, публікуються за розпорядженням суду. Раніше Клінтон визнала помилкою використання приватного сервера для службового листування.

Зокрема, 3 лютого 2012 року помічник Клінтон надіслав їй доповідь американського дипломата в Москві про показаному на НТВ фільмі «Закордон їм допоможе», в якому представників посольства звинувачували в підтримку російської опозиції.

«НТВ показало сьогодні документальний донос, який ми очікували. Це був самий докладний і обурливий репортаж, який я тільки бачив у нинішній напруженій атмосфері в ЗМІ», — йдеться в доповіді дипломата Джо Крузика. Дипломат перерахував основні положення фільму — зокрема, звинувачення проти США та інших західних урядів у спробах дестабілізувати Росію через підтримку демократії та громадянського суспільства, а також опозиції. Слідом за викладом змісту фільму американський дипломат Крузік, мабуть, провів його аналіз та дав рекомендації про те, як на нього реагувати, але ця частина доповіді була повністю вирізана держдепартаментом при публікації. Єдиною реакцією Клінтон на доповідь було питання, хто його автор.

Думка: республіканці поставили Клінтон в 11-годинний «цугцванг»У березні 2012 року Клінтон поінформували про конфлікт тодішнього посла США в Росії Майкла Макфола з телеканалом НТВ, який посол звинуватив у зломі електронної пошти та мобільного телефону. Цей висновок Макфол зробив на тій підставі, що репортери НТВ дізналися про його зустрічі з неназваним правозахисником і з’явились, щоб поставити свої запитання послу.

У квітні 2012 року помічник Клінтон Джейкоб Салліван надіслав секретареві повідомлення агентства Рейтер про передачу, яку почав вести на каналі RT Джуліан Ассанж, засновник Wikileaks. У першій передачі гостем Ассанжа був лідер шиїтського руху «Хезболла» Хасан Насралла. Коментарі радника Клінтон до репортажу були видалені при підготовці до публікації.

Також Клінтон періодично надсилали публікації в іноземній пресі про Росію, переважно про її зовнішній політиці. Клінтон майже ніколи не відповідала на ці листи. Клінтон також обмінювалися листами зі своїм першим заступником Вільямом Бернсом про візити Бернса до Москви, але всі істотні деталі Бернс обіцяв їй розповісти «в іншому оточенні». Усього Росія згадується в 7 тисяч електронних листів Клінтон близько 150 разів.